Thursday 26 January 2012

personality


assalamualaikum.

hai peeps. masih belum berkenalan lagi kitakan. ahakz.

nama aku NOORALIZA BTE ABD GAFFAR! current peoples here call me ECAQ. but i prefer call me LYSAH.

aku berpijak di bumi yang nyata pada 16/4/2012. oppss 1991. hehe =)

hobi aku suka bully orang. silap. hobi sebenar adalah tunggu c FATIMA buli aku. kah2! kesian aku hari-hari kena buli.

kadang suka lumba kereta brsama bestie merangkap cousin aku. FATIMA. jujurlah aku memang tak pernah menang.! 

aku juga tidak akan melihat tanpa speck mata ni. maklumlah orang buta.wakakakaka.

pikiranku tidak okay. pikiran kamu lagi ok kata c tettttt!!! hahaha

tugas ku hanya bergaya walau kemana sahaja. even pergi rumah jiran.wau!! takut nanti dicakap nda cantik.wakakaakakka. KIDDING!!!

aku tinggal di LADANG GIRAM. tapi punya rumah di TUN FUAD. aku tak sabar nak pindah rumah baru. tinggalkan GIRAM tu. sebab ada gummuk c cantek.wakakakaaka.

hay you!!kau stalker aku lagi???siap kau. aku doty2 kau nanti.wakakaka

sekian. =)

No comments:

Post a Comment